2011. július 23., szombat

Julia szépleány

Szeretve van - mondta Csáth barát, és igen, szeretve vagyok.


Ma a projektzárón a bemutatkozásnál egyszerűen "a vizslás" felkiáltással ismert rám a főszervező. (Remélem a sajtóban nem így leszek:)
A kép címe levendulaszüret. Julia (zsulia, én zsuzsunak hívom) virágevő, pillekergető, szalmán, szénán hempergő boldog kiskutya. Minden nap eljárunk egyszer a mezőre játszani, a learatott búza szalmájában bujkálni, azt hiszem hangosan kacarászna ha tudna jódolgában. Első sétáinkon kint a prérin, a fű olyan magas volt az árokban és környékén, hogy nem lehetett látni az árkot. Ezért aztán bele is esett, illetve nem esett, mert a nagy fű felfogta, Annyira tetszett neki a hempergés, hintázás, hogy többször beleugrott, nagyon kedves játéka lett ez. Nagy boldogan futott hozzám, hogy milyen csudás játékot talált.
megj: Vinnem kell fényképezőgépet magammal azt hiszem.

11 megjegyzés:

  1. Mennyire fogtok hiányozni egymásnak, ha elkerül az unokákhoz...

    VálaszTörlés
  2. OFF
    Mennyire "titkos" ez a blogod? Szívesen kiraknám nálam az oldalsávba, már csak azért is, mert sokkal egyszerűbb lenne idejönnöm, mint így, hogy állandóan a könyvjelzőim hosszú-hosszú listájából kell kiválasztani - de nem merem, hátha rejtegetni szeretnéd...

    VálaszTörlés
  3. Nehéz lesz az elválás, nekem még nem de Andrásnak már megfordult a fejében, talán nem is kéne odaadni. Ő biztosan siratja majd.

    Ez a blogom egy csöppet sem titkos. Ez a kertem.

    VálaszTörlés
  4. Még egy kisvizsla? Szerintem ez lenne a legjobb megoldás.
    Kitettem :)

    VálaszTörlés
  5. Nem nem! A-nak könnyű távolról szeretgeti, néha meglátogatja, nekem pedig itt lóg a nyakamon egész nap. Nincs is kire hagynom ha mehetnékem van.

    köszönöm:)

    VálaszTörlés
  6. Mindig Balassi jut róla eszembe:)

    VálaszTörlés
  7. Ugye, csinálsz (és teszel föl) róla még képeket, mielőtt külföldi kutya lesz belőle?

    VálaszTörlés
  8. Igen, feltétlenül hozok róla képet

    VálaszTörlés
  9. Hogy Júliára vára...
    (Tudom, egy szótaggal rövidebb - de Balassi valószínűleg megbocsátja)

    VálaszTörlés