2011. június 9., csütörtök

zsulia

12 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörű ez a kutya, hogy hihetetlen. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes:)
    és az előbb állapítottuk meg, hogy mára már szebb lett:)

    VálaszTörlés
  3. Unokák kapják, augusztusban jönnek érte, addig babázom én:)
    Örülök, hogy "látlak":)

    VálaszTörlés
  4. Hála az interaktív tábláknak, legalább hallok rólad :)))

    VálaszTörlés
  5. Már készülök beszámolóval illetve csak fejben írom:)))
    Hol hallottál rólam? A tábláinkkal tele van a média az biztos.
    Hamarosan írni fogok mert nagyon mérges vagyok erre a kétharmadországra, és az is hamarosan kiderül még jobban szétvágja-e az életemet, vagy hagy valamit.
    (nem panasz, tény. Hamarosan írok:)))

    VálaszTörlés
  6. http://www.nyugat.hu/tartalom/cikk/54145_iskolapadban_a_tanarok

    VálaszTörlés
  7. igen ezt tudtam:)
    azt hittem máshol is van rólunk:)

    VálaszTörlés
  8. Lehet, hogy van, én ezt láttam :)

    VálaszTörlés